Picturesque Goa

Picturesque Goa
NOSTALGIA - Articles,Poems & Photos

TONFERNS CREATIONS

TONFERNS CREATIONS
TONFERNS CREATIONS - Tony's Art & Hobbies

Thursday, July 27, 2017

Atam Aum Tankam Kitem Sangoum?

WHAT WILL I TELL THEM NOW?
(A poem by Tony Fernandes)

On my adventures to distant lands
To the people I meet - about our beautiful land I boast,
About how in peace and harmony we dwell proudly I relate,
But today in shame I cry when I read in the news
A nun being attacked, and churches desecrated,
Tell me then, what will I tell them now?


ATAM AUM TANKAM KITEM SANGOUM?
(Poem by Tony Fernandes)

Sounsar aum bonvlom,
Zaitea lokak meulom...
Sobith and xanthikaiechem
Goa munnon mojem
Tuji vhodvikai sogleank sangli
Tednam maka tannim dili
Vhodd xebaski.

Mando, durpod, zothi
Ani xamaincheo kanniencheo
Bhov ugddas korim,
Thambonastanam naum Goenchem
Ani Goencheam locachem
Vhoir uklun aum dorim.

Punn aiz mojea kalzak
Kitem Goeam goddlem tem aikun
Chodd dukh bogli.
Tor tunch maka sang atam
Kitem aum tankam sangoum
Kosli voddvikai anink urli?